betty

Alla inlägg under augusti 2010

Av Bettan - 30 augusti 2010 20:39

Imorgon är det sista dagen på mitt jobb... känns väldigt vemodigt, jag trivdes så grymt bra där. Härliga kollegor o flexibelt jobb, kan man ha de bättre? hmm jao.. kanske. Om man hade lite norrländsk natur runt knuten så skulle inte de vara helt fel. Saknar mitt norrland... det absolut bästa som finns.


Norrland får jag återse om några dagar... snart så... egentligen så vet jag ju att det är där jag vill bo, men samtidigt finns det en nyfikenhet och längtan efter att få se nått nytt. ja.. vi får väl se vad som händer.


Kanske en tur till Helsingborg??? mja.. varför inte.. lite trevligt sällskap skulle ju inte sitta helt fel o dessutom få se nått nytt    det lockar alltid. Nåja.. endast framtiden vet vad som kommer att hända lilla mig. Det enda jag vet är att jag inte kommer att få tillbaka det som jag önskar allra mest här i livet... men så är de väl med allt. Ialla fall i mitt liv, inte många rätt på mina lottorader om man säger så.


/B

Av Bettan - 29 augusti 2010 10:47

Det är snart dags att lämna storstaden, på tisdag är min sista arbetsdag på jobbet. Kommer kännas väldigt trist att sluta, trivdes faktiskt på jobbet. Härliga kollegor och flexibelt. Men allt har ju ett slut (sägs det), vilket jag har fått bevisat för mig. Så på onsdag blir det ett besök på arbetsförnedringen och därefter ska jag våldgästa A hela dagen och dagen avslutas med middag på fondueboden i vasastan. Den senaste månaden har präglats av huvudvärk som är obeskrivlig och en matthet som heter duga. Varje dag har varit en kamp, hur ska man ta sig ur detta. Kommer det att ordna sig??? ja, det undrar jag med..




Ja, vi får väl se hur allt kommer att gå... återkommer om det.


/B

Ovido - Quiz & Flashcards