betty

Alla inlägg under februari 2013

Av Bettan - 20 februari 2013 17:21

Well hello there!

Januari månad sprang iväg.. och jag är just idag 29 år och 10 dagar.. jisses.. detta innebär att jag påbörjat mitt sista år som ungdom.. näst år.. hmm ja, de ska vi nog inte tänka på.


Så vad har hänt den senaste tiden då?? januari avslutades med en drinkkväll och ett brutalt uppvaknande dagen efter.. hade även mitt utvecklingssamtal med the boss.  Där fick jag vet att jag måste bli mer gladare på jobbet och mindre negativ.. the boss blev något förvånad när jag sa att förra året inte var något positivt överhuvudtaget... det borde ju iofs hon förstå.. man kastades hit och dit på olika avd som en jäkla studsboll.. (egentligen så brukar jag beskriva det med ett rätt fult ord, men det kan jag inte säga här) samtidigt som man kampades med ångesten över att ev kanske bli arbetslös eller bli tvungen att byta arbetsplats. Ja, mitt 2012 var en riktig berg och dalbana. 

Nåja.. sen så kom februari och jag hann fylla år, fick besök av mina päron som ville fira mig. Och förra helgen firade jag lite med mina arbetskollegor. Jag bjöd på en redig smörgåstårta och lite melodifestival.. eller ja, melodifestivalen stod ju SVT för. Men MR LED va snäll och visade den i fin kvalitet.

Trots några glas vin så såg jag att Eddie Razaz hade gylfen öppen under sitt uppträdande.. haha.. pinsamt för honom.


Och till helgen blir det till att komma iordning med matlådorna som har sinat i frysen. Har kokat blåbärssylt idag efter jobbet.. det é ju så himla gott. Och nästa helg kommer väldens bästa fröken A    som jag längtar. Ooohh just ja.. miss B har kommit igång med lite träning också.


Nåja.. det var väl de hela tror jag..


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards