betty

Alla inlägg under september 2010

Av Bettan - 14 september 2010 20:49

I dag har det hänt en hel del och det slutade med en grym huvudvärk som jag sitter här med..


Dagen började med en gigantisk besvikelse... sen kan man ju lägga till hur besviken man känner sig sen tidigare så blev det hela tipp topp. For hem tillvärldens bästa lilla syster och mamma, som alltid ställer upp för mig. Känns så himla skönt att veta att man alltid kan komma dit. sen blev det en tur o retur resa med övningkörning till sundsvall som gick alldeles perfekt! min lilla syster ska nämligen skriva teori och sen köra upp imorrn, så jag håller alla tummar för dig min älskade syster.


I och med denna resa till sundsvall så avslutade jag ett kapitel i mitt liv..


Vi får väl se hur livet artar sig för mig..


/B

Av Bettan - 12 september 2010 18:48

Okej, nu har jag varit hemma i norrland en vecka.. och inget jobb eller lägenhet.. känns väldigt trist och jag känner hur rastlösheten börjar ta ett stadigt grepp om mig. Jösses..


Flytten gick väldigt bra, vad skulle jag göra utan mina brorsor... dom ställer alltid upp för mig var enda gång. På en timme hade vi packat in allt i lastbilen och sen for vi iväg. Vid 5 tiden stannade vi till och käkade middag på dragon gate utanför gävle. Jag undrar hur man ens kommer på att bygga nått liknande mitt ute i skogen?! hmmm jaa jag vet inte. Men det var ju lite roligt o se faktiskt. Vid 9 tiden var vi vid förrådet som min lilla systers familj så snällt fixat åt mig <3  och vid 22 tiden var vi klar där med. Sen bar de hem till brorsan för att se lite film och fika. Vid halv ett på natten var jag hemma igen hos mor o far.


Många tankar har jag haft i huvudet och många känslor inom mig... men den största är nog att jag bara känner mig väldigt besviken och sen har jag märkt att jag är rätt likgiltig mot det som sägs till mig... alltså jag har svårt att tro på det som sägs.. Man kan säga så mkt utan att mena det och till slut så blir allt som sägs helt likgiltigt och tomt. Hemskt.. man vill ju gärna kunna tro på att det finns en viss sanning eller "tyngd" i det som sägs. Men ne... jag tar den med en rejäl nypa salt och tror inte på det förän jag sett det bevisas. Så är det bara.


/B

Ovido - Quiz & Flashcards