betty

Alla inlägg under juli 2011

Av Bettan - 16 juli 2011 11:30

Hej hej hallå dagboken!

två veckor av semester har flygit förbi, och två veckor av jobb har jag överlevt... synd att semestern gick så fort.. nåja, de blir 2 veckor av semester i höst också. Då blir det en tripp till gbg med fina P.


Förra veckan hade jag en dejt med en super trevlig kille, hade en dejt till igår med samma kille... Men jag vet inte.. de klickar som inte direkt.. eller så är jag bara rädd för att känna.. får väl kanske ge det lite tid..


I helgen är det en jobbar helg.. vilket innebär att det ska jobbas 4 timmar imorgon... 


Nästa helg funderar jag på att åka hem till härnösand.. är ju stadsfest då... men vi får väl se hur jag gör..


Jag är jäkligt trött o seg idag.. vill helst inte göra nått alls.. men skulle behöva se över garderoberna.. o rensa lite..


/Miss B

Av Bettan - 3 juli 2011 12:19

Underbart är kort.. närmare bestämt 2 veckor...

Miss B är nu på väg hem till Gävle, har inte varit hemma på 2 veckor.. oj va jag längar hem. Turkiet va soligt, varmt och härligt... härnta var kallt regnigt men väldigt vilsamt.

Kort o gott har jag haft en bra semester... Sitter i bilen just nu på väg.. min päron bestämde sig för att åka till gbg, så då fick miss B skjuss hem, men även 2 övernattningsgäster.. ja, det kan man väl stå ut med. Bara jag får komma hem.


Igår va jag föresten på dejt... den va väldigt intressant... men ja.. eller NEJ! det blev platt fall för stackars lilla killen... haha... ja, va säger man. Det var en upplevelse och engångs företeelse.


Imorrn börjar jobbet igen.. det känns helt okej, även om jag kunde ha varit ledig en vecka till.


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards