betty

Direktlänk till inlägg 20 mars 2016

Nya äventyr

Av Bettan - 20 mars 2016 20:21

Nu var det längesedan igen..

våren är här... på facebook stod det att idag är första vårdagen.. jaha.. så tittar jag ut genom fönstret och ser snön som föll inatt som fortfarande ligger på trädet utanför.. men åhh!! vilken vår..


Vad ska jag berätta.. kan berätta att jag för en månad sedan kraschade min kära "lillowe" (bilen) som tappade fotfästet och såg nått intressant i mitträcket.. "lillowe" fick åka på IVA för att bli lagad.. men nu är han återigen hemma från verkstaden hel och fin. Jag klarade mif relativt bra, förutom att jag blev traumatiserad. Men det får man väl vara glad för.. jag klarade mig bäst..


Jag har även sagt upp mig för en månad sedan.. här är beviset   Känns riktigt bra måste jag säga.. att få en nystart på detta året.. att få bryta depressionsspiralen.. men jag har fortfarande en månad kvar på jobbet.

Men i fredags så var jag på avtackningsmiddag, jag åt gott-->   och fick fantastiskt fina örhängen som present -->   . Så efter 5 år och 5mån i bunkern så lämnar jag mina fantastiska kollegor. Tack för den här tiden och för alla skratt vi delat, och alla erfarenheter vi byggt ihop. Dessa packar jag ner i min ryggsäck och beger mig mot nya äventyr i maj. Men jag blir ju kvar i staden, så ni som jag håller extra kär, blir inte helt av med mig      jag lovar er att vi kommer att ses en hel del, och fortsätta ha nya äventyr tillsammans.


Så nu blev det ju för ovanlighetens skull ett glatt inlägg från mig... HURRA skriker nog ni alla 


/Miss B


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 30 mars 2017 17:58

Tillbaka från 08-land.. vilken resa må jag säga.. jättebra utbildning, men allt runt omkring som kunde gå fel gick ju fel.. de började när vi checka in på hotellet.. first hotell kungsbron.. då vi insåg att våra rum låg i källaren ? de va dessutom sv...

Av Bettan - 26 mars 2017 20:17

När jag vaknade imorse, blev jag förvånad över att jag sovit ända till halv 10.. det brukar jag aldrig göra, men så kom jag på att det är ju sommartid nu, denna tidsomställning har berövar mig på en hel timme.. och dagen bara flög iväg. Helgen är sna...

Av Bettan - 26 mars 2017 01:28

Så är en ny vecka över.. men en bra sådan! Jacka trivs verkligen på mitt nya jobb, mina arbetskamrater är fantastiska och stöttande. Dom underlättar verkligen min vardag, och dagarna går så snabbt. I veckan blev jag utnämnd till positivitetsbassadör ...

Av Bettan - 21 mars 2017 20:52

Länge sedan sist nu.. och det har ju sina olika anledningar.. när man kämpar och kämpar så hinner man inte riktigt stanna upp och reflektera, vilket man egentligen borde.   Men.. jag har alltså flyttat upp till norrland, har ju alltid varit en no...

Av Bettan - 21 augusti 2016 20:30

Så var sommaren över med stormsteg.. jag har nu haft 3 veckors semester.. dock inte i följd, utan fick dela upp det. De 2 första veckorna spenderades i ett fantastiskt soligt norrland…                 Och den sista veckan spendera...

Ovido - Quiz & Flashcards