betty

Alla inlägg under oktober 2012

Av Bettan - 11 oktober 2012 18:15

Hösten är här för att stanna.. på marken ligger miljontals med löv och träden lyser gula och röda.. Hösten är egentligen en ganska mysig tid.. förutom det iskalla regnet som faller emellan åt.


I vanlig ordning gör hösten påverkan på miss B, lite nedstämd och sjukligt trött. Har börjat äta lite järn.. eftersom jag har problem med anemi emellan åt, så tror jag att det kan vara därför jag är så trött. Iövrigt så rullar dagarna på.. vissa segare än andra. Jag undrar faktiskt när man skall hitta ett jobb som man känner att man verkligen vill gå till varje dag... kan säga att mitt jobb är inget sådant just nu... underbemannat och en stressnivå som inte är bra. Har dessutom en boss som inte (konstigt nog) gillar miss B. Jag tror det é personligt.. eller så vill hon bara ha ett offer att kunna hacka på så då valde hon miss B. Jisses.. jag tycker det är väldigt lätt att tycka om mig.. jag är ju en snäll och varm person??!! eller.. nåja..  Vissa dagar önskar jag att jag bara sålde allt och tog en enkel biljett nån annanstans än här.. men man är ju så jäkla "upp tight" att man tänker på alla praktiska saker man måste ordna, så till sist är det bara enklast att låta vardagen ha sin gång. *Suck* 


Nåja.. nångång ska de väl bli min tur också... allt löser sig väl inom en tio-års period.. kan man ju hoppas.

Sitter just nu och fryser som bara den.. onepice och täcke... hmmm tack Gävle energi för att ni stängde av min värme och varmvatten.. va ju riktigt skönt o tvätta håret i iskallt vatten...*not* Kunde dom inte ha gjort denna reparation av fjärrvärmen i sommras?! ne.. inte då. Men ska väl vara glad åt att det inte är vinter.


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards