betty

Alla inlägg under augusti 2012

Av Bettan - 29 augusti 2012 18:20


Hej hopp! sommaren är över och jisses va fort den gick... i vanlig ordning så hade miss B endast 2 vckors semester. men men... de lär väl bli bättre i framtiden hoppas jag... så vad gjorde miss B på semestern... lägger upp lite bilder som får tala för sig själv..


 Japp, jag var hemma i den lilla staden Härnösand.. även kallad Härnta, by the cool people! den där banderollen gjorde ingen större inverkan på mig.. men kanske en o annan turist.

  Jag drack vin med smultron, är de sommar så är det..   och eftersom jag glömde mina solbrillor hemma så blev jag tvungen att köpa H&Ms fulaste brillor.. hmm dom dög ialla fall. jag träffade även underbara vänner, som jag alltför sällan ser. Och på tal om det så for jag och en av mina underbara vänner till Riga med Cinderella.     Vi började resan med en drink innan vi fick checka in i hytten som låg under bildäck.. var bo flott, när man kan bo i 3dje klass... ryktades om att dom som hade hytterna ovanför ytan hade tv-apparater... Men jag hade trevligt sällskap jag istället. Riga var en fin stad som man tyvärr inte  hann se så mkt av på 5 tim... och det var sjukligt varmt där.    Väl hemma var det dags att packa upp taxfree... ja, man kan ju säga att man fyllt på baren. Räcker väl till typ nyår   

Och det var min lilla semester... underbart är kort och all good things come to an end.


Nåja.. Jag tog faktiskt en tur hem till mammsen o pappsen i helgen som var... man lär ju passa på när man hade en dag extra helg.Det blev härliga skogspromenader eftersom solen lyste så skönt...  lite svamp hittade jag.. loveli!!    plockade lite smurfbär... nästan alldeles för    så mkt bär blev det att jag nästan blev smurfierad... hahaha... jösses, jag é ju bara för rolig.


Visste ni att på lördag är det bara 3 mån till år 2013.... det ni! upplyftande eller hur   

Just nu håller jag på att tvätta.. härlig onsdag. Och jag laddar inför party lördag.. hur grymt kommer inte de bli?? jäkligt grymt vill jag lova.


nåja.. nu ska tvätten hängas! vi hörs..


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards