betty

Alla inlägg under augusti 2016

Av Bettan - 21 augusti 2016 20:30

Så var sommaren över med stormsteg.. jag har nu haft 3 veckors semester.. dock inte i följd, utan fick dela upp det. De 2 första veckorna spenderades i ett fantastiskt soligt norrland…

             


Och den sista veckan spenderades hemma i staden där jag bor i min lya med mitt face in i datorn.. med andra ord, jag har pluggat som en idiot i en vecka.. varit galet stressad.. är fortfarande de, eftersom min uppsats skall lämnas in om 3v.. och jag är inte ens klar.. har haft stresshuvudvärk hela veckan.. oskönt!


Imorgon återgår jag till arbetet och ska väl förhoppningsvis komma in i det ännu mer.. jag är fortfarande en jäkla rookie… för en prestationsmänniska som mig, är inte så tillfredställande att varje dag känna sig okunnig på jobbet.. vilket man måste lära sig.. att vara ny alltså. Men det är fasen svårt, gillar inte känslan av att man inte kan nått. Men men, det löser sig väl antar jag.


I övrigt har jag planerat in lite festligheter här under hösten, så man har nått att se fram emot.. för vad sägs om en stundande skaldjursbuffé nästa freda, en hejdundrande kräftskiva i september och Den fantastiska Johan Glans i november… Det blir strålande!! Och däremellan hoppas jag på spontana saker som kan förgylla mitt liv.


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards