betty

Alla inlägg under september 2013

Av Bettan - 23 september 2013 19:00

Det är skönt när man legat vaken och tittat på klockan sen 02, för att sedan ge upp tanken om att somna om vid 04:40 och kliver upp. När man kommer till jobbet första dagen efter semestern och får en reality käft smäll *Välkommen tillbaka*, när man sen tränat så hårt att man är övertrött, illa måeende och hela kroppen skakar. Kroppen tar sig hem på rutin, medan hjärnan inte ens kopplat att man är påväg någonstans, man är så trött att man knappt bryr sig om övriga i trafiken bara cyklar där i sin egen bubbla. När man måste ta sig hela 3 våningar upp, från källaren in till lägenheten för att sen dö på soffan en smula... 


Ja.. så kan ju en första dag på jobbet se ut om man heter miss B... jag vet fortfarande knappt va jag heter och lär väl snart somna på soffan. Jag orkar inte ens berätta om min semester. Blir en smula ledsen över att semestern är slut och att jag blivit tvungen att återvända till jobbet... 


Ne, nu ska jag dö lite mer här på soffan och drömma om att när jag slår upp ögonen så är fredagen här...


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards