betty

Alla inlägg under april 2011

Av Bettan - 16 april 2011 16:12

Tjipp och välkomna till Hajk!


haha ne, jag bara skämtade.. vi är faktiskt inte i karlstad, vi är i Härnta!! Härnta baby.... blev så glad i själen igår när jag klev av bussen här.Gick hem till mormor o morfar för lite fredagsmys... gulliga mormor stod i fönstret och vinkade när jag kom gåendes... det är kärlek in i ryggmärgen. Hon bjöd på god fika och vi satt o pratade om allt möjligt. Myyysss


Idag, har jag umgåtts med Sköna C... vi har ränt runt på stan.. hittade en fin klänning till kvällen bravader. Sen har C klippt till min peruk.. men sjukt nöjd... blev så snyggt. Ni kommer knappt att känna igen godingen. Och nu sitter vi och laddar.. eller jag sitter och C klär på sig sin utstyrsel. Jag dricker vin och hon öl. I kväll vankas ju värsta reunion festen.. men massa kompisar från förr, så kul det kommer bli. Grillfest hos T och sen utgång.. göttans.. det är härnta i ett nötskal. Kommer att bli en hel del bilder med tanke på att jag laddade kameran inatt.


Så, ni får väl en uppdate imorrn.


/Miss B checkar ut

Av Bettan - 15 april 2011 16:30

sitter på tåget mot sundsvall... för att sen byta där till bussen mot härnta! göttan... ska bli så skönt o komma hem. Blir lite fredagsmys hos mormor o morfar innan jag åker hem <3 loveli!


sen blir de hem, krama ihjäl katten och sen sova. Imorrn blir de full fart.. vet inte riktigt vad det blir på dagen, men en sväng på boa ialla fall, sen blir de partilj med underbara vänne! Gotta love it...


Vi hörs på...


/Miss B

Av Bettan - 13 april 2011 17:58

idag när jag gick hem från jobbet.. lyssnade jag på en låt som hade en speciell betydelse.. och när jag gick där längs med gavle ån så kom jag att tänka på att det ju nu.. snart ett årsedan jag hörde denna första gången med nån.


Det är rätt konstigt ändå att det fortfarande ska smärat.. men ja.. så är de väl. men tankarna på personen i fråga kommer fortfarande.. borde väl ta slut nångång.. eller??


/Miss B

Av Bettan - 12 april 2011 19:30

ny månad och jag har återigen inte skrivit nått på länge.. blev inte lurad eller lurade någon på första april.. känns ju lite så där. Jag som är expert på att hitta på hyss, men jag har inte gjort hyss på länge nu... hoppas inte jag börjar bli vuxen  


Nåja.. i fredag så var jag iväg till Bollnäs för första gången i mitt liv.. styrelse möte, fre- lördag... det var väldigt givande, dock väldigt synd att jag höll på att frysa ihjäl i stugan. Men jag överlevde.. man är ju trots allt en norrlänning!


Och appropå norrland.. Snart ska jag hem till mitt älskade NORRLAND!!!  det är äkta kärlek... på fredag åker jag med tåget hemmåt.. så trist bara att man måste byta i sundsvall, borde ju gå tåg ända fram. Nedrans svenska staten som inte kan rusta upp. Men skit samma.. hem till norrland ska jag tame tusan!! det blir över en vecka hemma så jäkla gött. Att få kramas om med alla vänner och familjen. Min bror fyller ju 30 så det ska också firas. Det kommer att bli en super bra påsk!!


I övrigt så väntar jag fortfarande på mannen i mitt liv, han verkar ta tid på sig. Jag jobbar o står i plus att jag har världens bästa kollegor! dom är helt underbara, trivs så fantastiskt bra med dem.


Det var en liten logg från mig.. lovar att återkomma, kanske till och med me lite bilder.


/Miss B

Av Bettan - 3 april 2011 15:25

Jösses, vilken vecka.. jobbat sön-fre + söndag.. det var en låååång vecka. och imorgon är det måndag igen?!!! va tusan. men det blir ledigt på fredag ialla fall. Våren kommer med stormsteg, imorse när jag var påväg till jobbet så beundrade jag några vackra krokusar som var på väg upp

  Det kanske inte syns så väl. Men dom är såå fina. jag fullkomligt älskar våren.


Som sagt så har jag jobbat, sen blev jag tvungen att gå hem i regnet, handla och sen hem. Jag var så blöt. Väl hemma, blev det till o diska, börja tvätta laga matlådor och vips så hade jag en massa disk igen. Men va tusan!!!  Önskar så att jag kunde ansöka om hemtjänst.

Nåja.. nu är det väl bara o ladda om igen inför måndag imorrn. *suck* känns som om man bara jobbar och inte lever.


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards