betty

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Bettan - 28 juni 2010 18:03

Det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå... jag undrar när man ska få var där uppe i det blå? allt som kunde ha gått fel gick fel.. jag förstår inte varför man får såna prövningar... kommer detta någonsin att kunna fixas?! Om man googlar på ordet "Lycka" så defineras det som "en känsla av varaktigt välbehag". Jag kan ärligt säga att jag har upplevt detta... så sent som för 2 veckor sedan.


Men nu undrar jag om jag någonsin kommer att få uppleva det igen?! livet prövar mig konstant.. och jag vet inte om jag orkar med detta längre.. Jag trodde verkligen att jag hade funnit min plats här i livet, att jag skulle få en stabil tillvaro.. det såg verkligen ljust ut. Men så plötsligt kom världens grop i min väg och jag föll, föll och föll. Kommer jag någonsin att komma upp?? finns det nån som räddar mig från detta eller kommer jag att fastna där... ja, jag vet inte. Jag är så uppgiven, jag skulle så gärna kunna ta en sista minuten och bara få lämna landet, och livet för en stund.


/B

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards