betty

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Bettan - 16 oktober 2011 20:04

Villen dag alltså... ojoj.. ni kan kalla mig produktiva miss B. Klev upp vid 8 (återigen) och blev ju så klart tvungen att cykla iväg till affären och köpa tvätt- och sköljmedel. Så kl 9 så var jag på affären.. var typ ensam där.. Men va gör man inte, skulle ju tvätta idag. Så när jag inhandlat allt cyklade jag hem. Det var lite små kyligt imorse. Sen tog jag det lugnt, diskade och gjorde ren grillen, för att sedan ställa upp den på vinden. Trist att grillsäsongen är över.


Kl 14 började jag tvätta, och mellan tvättarna så blev det till att dammsuga och torkade golven. Efter det så plockade jag undan sommarkläderna, det kändes också tråkigt. Efter att jag gjort allt de där och plockat undan tvätten så gick energin totalt ur mig. Men nu har jag ialla fall packat, eftersom jag skall åka till Orbaden imorrn, på verksamhetsplanering. Det blir roligt.


Är så trött just nu, men ska se gustavsson 3tr. och sen lite timeout tror jag.


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards