betty

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Bettan - 27 april 2012 17:35

Efterlängtade härliga fredag som dessutom är löningsdag... kunde inte ha kommit lämpligare. Som jag väntat på löningen denna månad. Och det fantastiska är också att solen behagar visa sig på jag vet inte när, jisses vilken jäkla bra fredag, för inte nog med allt detta, så kommer världens bästa A hit och förgyller min helg   SWEEET stavas det!!

Jag har idag gjort av med en del av lönen genom att ha betalat mina fin fin räkningar, sen har jag också deklarerat.  


Förövrigt så har veckan varit hyfsad lång tycker jag.. som vanligt en hel del på jobbet. Jag är sjukt trött nuför tiden... hmmm kanske dags att börja käka lite järntillskott, eftersom jag lider av underskott på den varan i perioder.


Jag måste bara få säga att en del personer är så jäkla trista att lyssna på så klockorna stannar... herregud... så fort dom öppnar munnen så somnar man ju nästan.. och inget vettigt kommer ur dem heller, va é grejen lixom. Nu kanske folk tänker lika om mig.. jo, visst det kanske inte kommer så mkt vettigt ur mig heller, men va fan, när jag pratar så går ju tiden så mkt fortare..   Ni som känner mig, blev säkert inte så förvånad över att just den kommentaren kom. 


Jag tänkte bjuda på några sköna helg låtar, som ni kan skaka rumpa till... för de tänker jag göra imorrn





Trevlig helg!


/Miss B 

Ovido - Quiz & Flashcards