betty

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2013

Lördag

Av Bettan - 24 augusti 2013 21:33

Det är lördag kväll och miss B tillbringar kvällen med kapten Jack Sparrow.. Det var längesedan jag såg den filmen.. lite märkligt dock att man visar den sista filmen... men men.. jag har dock hört att det skall komma ännu en till. Men finns de verkligen nått mer att skriva om??! ja, det kan man ju fråga sig..


Så vad har jag gjort idag då? jo, jag vaknade 6:40 imorse.. inte roligt måste jag säga.. men sen vid halv 11 tog jag mig till stan för att uträtta lite ärenden. Verkade vara nått Brynäs jippo påstan. Det var jättemkt folk. Nåja.. jag köpte lite té som skall hem till norrland.. Mamma är dålig på att köpa sånt, och eftersom det bara é jag som dricker de där hemma, så kan jag ju lika gärna köpa det. Sen införskaffade jag 2 skjortor som kan va sköna att ha i höst tillsammans med ett par leggings. Jag behagade att ta fram mina resväskor som skall packas.. men orkade inte packa nått idag, så då har jag hela den biten att göra imorrn. Det är nog det värsta när man skall åka bort.. att behöva packa en massa.


Jag har nu haft spänningshuvudvärk i 1 vecka, och i övrigt så tror jag att det är nån form av förkylning på gång i kroppen, så jag trycker i mig c-vitamin och vitlök.. så det är nog tur att man är själv ikväll. Det är nog inte så konstigt att det kanske är en förkylning på gång.. jag har hållit igång hela året och inte haft en enda sjukdag hittills.. så, när man väl blir ledig och slappnar av för mkt, så kommer det nog som ett brev på posten. Jag har ju sovit 3 timmar mitt på dagen idag, vilket jag aldrig brukar göra.. men det behövdes nog. Och imorrn ska det städas också. Det är mkt nu på sluttampen, men vad gör väl de... när jag vet att jag får min efterlängtade semester snart.


/Miss B


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 30 mars 2017 17:58

Tillbaka från 08-land.. vilken resa må jag säga.. jättebra utbildning, men allt runt omkring som kunde gå fel gick ju fel.. de började när vi checka in på hotellet.. first hotell kungsbron.. då vi insåg att våra rum låg i källaren ? de va dessutom sv...

Av Bettan - 26 mars 2017 20:17

När jag vaknade imorse, blev jag förvånad över att jag sovit ända till halv 10.. det brukar jag aldrig göra, men så kom jag på att det är ju sommartid nu, denna tidsomställning har berövar mig på en hel timme.. och dagen bara flög iväg. Helgen är sna...

Av Bettan - 26 mars 2017 01:28

Så är en ny vecka över.. men en bra sådan! Jacka trivs verkligen på mitt nya jobb, mina arbetskamrater är fantastiska och stöttande. Dom underlättar verkligen min vardag, och dagarna går så snabbt. I veckan blev jag utnämnd till positivitetsbassadör ...

Av Bettan - 21 mars 2017 20:52

Länge sedan sist nu.. och det har ju sina olika anledningar.. när man kämpar och kämpar så hinner man inte riktigt stanna upp och reflektera, vilket man egentligen borde.   Men.. jag har alltså flyttat upp till norrland, har ju alltid varit en no...

Av Bettan - 21 augusti 2016 20:30

Så var sommaren över med stormsteg.. jag har nu haft 3 veckors semester.. dock inte i följd, utan fick dela upp det. De 2 första veckorna spenderades i ett fantastiskt soligt norrland…                 Och den sista veckan spendera...

Ovido - Quiz & Flashcards