betty

Direktlänk till inlägg 9 juli 2014

volleyboll och snart semester!!

Av Bettan - 9 juli 2014 19:57

Det härliga sommar vädret håller i sig, vilket gillas väldigt mkt! Och nu har jag äntligen bara 2 arbetsdagar kvar tills jag får min efterlängtade semester!!! Men lite panik har jag eftersom jag ännu inte hunnit börja packa.. varför ska man alltid vänta till sista minuten med sånt... kanske är det för att jag inte tycker om att packa. Det måste ju vara nått av de tråkigaste som finns. Nåja.. jag hoppas på fortsatt fint väder hela semestern. Fredag tar jag tåget norrut.. och på lördag har jag bestämt utflykt med pappsen och morbror till skule. Klart man ska va i naturen på semestern! Och Jag hoppas på att få träffa underbara vänner under min tid där uppe. Dock kommer jag inte att sitta och ringa runt till alla som jag oftast brukar få göra för att fråga om de har tid att umgås. Utan, de som känner att dom väldigt gärna vill träffa mig och umgås får helt enkelt själva höra av sig. Vänskap handlar ju trots allt om att ge och ta. Och de känns som att jag gett en hel del. Så jag hoppas vi ses under tiden som jag är hemma i norr. Blir dock inte i hela 4 veckor. Kanske 2.
Idag efter jobbet, var jag och några kollegor och spelade beachvolleyboll! Galet skoj ju.. trots att jag är kass, har zero kondition och fick väldigt ont i min handled så vill jag gärna göra om det! Tack för sällskapet vänner!
Nu ska jag vila och ladda för imorgon. För då ska ju precis allt hända. Jobba, göra ärenden på stan och sen hem och panik packa.

Hörs!
/Miss B

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 30 mars 2017 17:58

Tillbaka från 08-land.. vilken resa må jag säga.. jättebra utbildning, men allt runt omkring som kunde gå fel gick ju fel.. de började när vi checka in på hotellet.. first hotell kungsbron.. då vi insåg att våra rum låg i källaren ? de va dessutom sv...

Av Bettan - 26 mars 2017 20:17

När jag vaknade imorse, blev jag förvånad över att jag sovit ända till halv 10.. det brukar jag aldrig göra, men så kom jag på att det är ju sommartid nu, denna tidsomställning har berövar mig på en hel timme.. och dagen bara flög iväg. Helgen är sna...

Av Bettan - 26 mars 2017 01:28

Så är en ny vecka över.. men en bra sådan! Jacka trivs verkligen på mitt nya jobb, mina arbetskamrater är fantastiska och stöttande. Dom underlättar verkligen min vardag, och dagarna går så snabbt. I veckan blev jag utnämnd till positivitetsbassadör ...

Av Bettan - 21 mars 2017 20:52

Länge sedan sist nu.. och det har ju sina olika anledningar.. när man kämpar och kämpar så hinner man inte riktigt stanna upp och reflektera, vilket man egentligen borde.   Men.. jag har alltså flyttat upp till norrland, har ju alltid varit en no...

Av Bettan - 21 augusti 2016 20:30

Så var sommaren över med stormsteg.. jag har nu haft 3 veckors semester.. dock inte i följd, utan fick dela upp det. De 2 första veckorna spenderades i ett fantastiskt soligt norrland…                 Och den sista veckan spendera...

Ovido - Quiz & Flashcards