betty

Alla inlägg den 22 september 2014

Av Bettan - 22 september 2014 19:02

Hösten är verkligen här... vi gick från +18 till +7 på bara nån dag.. det har verkligen stormat hela natten och nästan hela dagen. Jag var verkligen glad över att jag hade en bil imorse när jag vaknade. Man ville ju bara krypa ner i sängen igen... huga.

Och med hösten så kommer alltid höstdepressionen som ett brev på posten adresserat till Miss B, jag vet inte vad det är.. men idag kände jag verkligen att den hade kommit. Det är inget jag unnar andra och den gör verkligen att jag bara vill krypa in i mitt skal och stanna där. Jag får verkligen inte lust till att göra nått alls.. bara få gömma mig tills våren kommer. Men här sitter jag ialla fall och försöker att plugga..   men känner jag mer o mer blir frustrerad över att jag verkligen inte fattar nått. GAAAHHH!! intelligens nivån ligger på IQ fiskmås.


I helgen så hade jag ialla fall trevligt... det var den årliga kräftskivan hemma hos miss B... jag låter bilderna tala för sig själva;


 hade gjort om mitt gästrum till en matsal.   Vishäfte    och ordningsrelger, som sig bör.    Fick fantstiskt vackra blommor av mina gäster.      en av mina gäster hade gjort härligt kräft bröd.       Bordet är dukat. med härliga kräftor, god västerbottens paj och egen gjord snaps.    En annan av mina gäster hade gjort fantastiskt god blåbärschees cake   Kvällen avslutades med lite twister och otroligt många skratt.  


Tack fina vänner för en trevlig kväll!


Nu ska jag fortsätta att slita håret av mig i ren frustration över att jag inte fattar nått och att det är höst ute.


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards