betty

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Bettan - 7 november 2011 18:45

bloody monday... happ.. så var måndagen snart över... gick ju fint den med..


Kändes som om de va längesen jag var på jobbet, trots att jag bara varit ledig 3 dagar.. det tar ett tag innan man har koll på alla.. och sen så ringer de från andra avdelningar också. Men men.. fick ihop det tack vare superb hjälp från fröken J. Tack!!


Efter jobbet blev de dags för träning.. men schaizzeeee va jobbigt det va idag.. huga och om man kunde andas ordentligt då. Det är nästan det värsta.. att de känns som att man ska typ dö för att man inte kan djupandas. Huuu men jag klarade det och jag slog förra tiden med en hel minut!! wiiiee kändes bra. Men ska säga att jag provocerade en del också. Sen blev det lite rygg och magträning.. och efter det var jag tvungen att gå hem och spy lite..   haha.. ne, ni kan vara lugna. Jag spydde inte.. men illa mådde jag ialla fall. Men Åhhh så gott de va o käka middag. Sen blev de till att diska och packa upp svett (snusk) kläderna.. haha..

Och nu då?? ska man låta trötthetskoman komma... eller ska man lägga i en växel och göra nått... hmmm jag undrar va det blir. Spännande..


Känner att det är dags för lite miss B äventyr nu.. va längesen det var nått sånt.. eller??! nu får ni ju bara läsa om mitt trista vardagsliv.. Måste ju hitta på nått så ni har nå skojjigare o läsa om. Tur det snart är helg  

Försöker att få med mig fröken M ut i helgen och svänga på dem lurviga.. men hon verkar inte så pigg på det... hmmm undrar va jag ska behöva muta med då??!!   man kan ju tycka att hon ville hänga på bara för att få vara med miss B.. för det är ju ett stort privilegium.. eller hur..


Föresten så är kronprinsessparet hemma i norrland oh hälsar på.. jag har lånat ut mitt finaste rum på residenset... men kunde tyvärr inte vara med på den planerade 3 timmars middagen ikväll, då jag först skulle jobba och sen träna, och sen ska jag ju upp tidigt imorrn. Så jag skickade dit My homie borgmästaren eller.. nej.. de heter ju landshövdingen.. nåja.. hövdingen över alla små norrlandssmurfar. Haha..


Vi hörs på Vickan och Danne!

p.s kom gärna in på en fika i veckan.. *skrattar*


/Miss B  


hmm ne.. jag vet.. jag är inte frisk på en enda fläck.. men vem tusan är det.. 

Ovido - Quiz & Flashcards