betty

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Bettan - 28 november 2011 17:39

Well hello there miss B lovers!! vet att ni har saknat och längtat efter mitt inlägg. Men lugn nu kommer det..  


Fredagen avslutades med en super trevlig AW med fröken P, vi var lite wild and crazy och provade allstars.. sorry olearys.. men vi var tvugna att prova ialla fall. Vi hittade såna här drinkar  långa eller hur.. haha

Men jao.. miss B var inte lika nöjd med maten som fröken P var... käka vitlöksbröd gjort på ciabatta med nån konstig aioli. Nja.. och sen provade jag en burgare.. och den visade sig vara rosa i mitten.. hmmm all heder åt att den var hemma gjord.. men va tusan.. inte rosa, INTE OKEJ!  Så nja.. jag kommer nog att återgå till mitt kära oleary´s faktiskt.

Lördagen var väldigt lugn.. miss B tvättade och grejjade på hemma. Och på söndagen fick jag tända min minigran  eftersom jag inte kunde få tag i en riktig. Men helt sjukt att det verkligen är första advent.. jösses, var tog resten av året vägen??? hmm  och på torsdag är det 1 Dec.. ännu sjukare. Nåja.. på söndagen blev de även en tur på stadens gator tillsammans med fröken M för att kolla in skyltsöndagen och bockinvigningen.. javisst! rikskändisen är äntligen här.. han är stor och ståtlig.. se bara  där står han och lockar till sig alla kvinnorna.. erhmm nåja.. nästan.  Men själva jippot runt denna bock.. alltså invigningen var ju en flopp måste jag säga, människan som stod på scenen och verkligen försökte sjunga, kunde verkligen inte sjunga heller. Och sen försökte hon vara rolig, vilket hon heller inte var. Och det blev inga julsånger.. vilken miss.. och hon inledde med att sjunga Gabriellas sång.. hmmm ja.. jättebra låt men fel person som sjung.. rösten sprack redan i första meningen. Så vi gav upp efter en kvart, vilket nog var tur eftersom regnet senare öste ner och däremellan kom de lite snö också.


Imorse halkade jag med cykeln, inte så roligt... har ont i höft och armbåge.   stackars lilla miss B

nåja.. jag lever ialla fall..


/Miss B 

Ovido - Quiz & Flashcards