betty

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Bettan - 6 augusti 2011 00:02

Så var arbetsveckan slut... och den avslutades på ett perfekt sätt måste jag säga.


Ilade hem för att städa lite.. sen möta upp A på andra sidan vägen för att hämta maten på akropolis, mkt gott måste jag säga.. nice. Sen har jag svängt ihop en blåbärs pannacotta... och *mumma* det sa vi båda två.. såå himla gott alltså!! bra betyg där.


Efter den goda middagen och "so you think you can dance", begav vi oss mot bion.. där skulle vi se "bridesmaids" och vi blev glatt överraskade.. filmen var bättre än vi trodde.


Så här borde alla fredagar se ut.. trevligt sällskap och god middag. Efter bion, plankade miss B på bussen hem... haha Busschauffören får skylla sig själv när han springer in o köper kaffe... trodde faktiskt att en kille skulle tjalla.. men de gjorde han inte. Så Gratis buss för miss B.


Känns lite hemskt att erkänna det, men jag kände så igen mig själv i en av tjejerna i filmen.. förutom att hon fick sin kille på slutet.. men allt de andra, det är verkligen så för mig.. så verkligheten hann ikapp miss B återigen.. men lyckades att stänga av tårkanalen ialla fall.


Ska bjuda på en bra fredags låt.. såå skön låt..



/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards