betty

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Bettan - 23 augusti 2011 20:04

Hur vet man då att hösten är här.. jo, när alla underhållningsprogram börjar och avlöper varann.. först ut Fångarna på fortet.. hmmm

Tack och lov har dom bytt ut den läskiga "fader fora" mot kurt Olsson... lite skojig är han ändå.. men sen att tönten sebastian karlsson ska vara med i kvällens program drog ju ner det hela.. ujuj melodifestivalen vs Let´s dance.. som för övrigt bara har brudar i sitt lag.. men hallå.. hur tänker man där?? ja du..  Man snyggingen Fernette är med ialla fall, han har pumpat upp sig rejält. DEFF DEFF!


har läst lite diverse bloggar nu på senaste tiden, i brist på annat.. och jag måste bara kommentera två av dem... Den första är ju då Hugo Rosas... en kille som har alla former av bokstavkombinationer som bara finns.. söker spänning hela tiden, och gör han inte det är han ute o super järnet. Men hur kul kan det vara att vara ute o supa varje helg 2 dagar i rad.. ibland mer?? nåja.. man vet ju ialla fall varför han har så få celler i hjärnkontoret... dom har drunknat av all sprit. För er som inte vet vem han är så är det kille som var med i "den rätte för rosing" och han blev vald.. GRATTIS  till att du blivit en C-kändis. 


Den andra är ju då Sonja Kamau.. ni vet BB-sonja.. i huset gillade jag henne inte alls.. men hennes blogg är ju störtskön.. hon är brutalt ärlig och kör på linjen "take it or leave it!" de gillar vi... eller ialla fall jag.. så grym brud.


Så där.. nu har jag gett dessa två lite reklam... borde väl få lite kosing för de.. kanske ska skicka räkningen. haha


Imorrn kommer finaste A på besök från sthlm.. fast egentligen kommer hon ju inte för min skull, utan för att hon ska til universitetet här i gävle o kolla läget på en kurs som hon skall läsa. Men kul att hon ville stanna hos mig en natt.


Till helgen tror jag dock att jag ska bege mig norrut.. även om det känns som om mesta tiden bara går till att resa.. men, det blir ett besök hos min favorit frissa för att fixa till frillan på mig.


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards