betty

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Bettan - 17 februari 2012 16:53


Japp, det stämmer.. miss B är nu 28 år och 7 dagar gammal.. och nu har ålderskrisen inför 30snåret börjat.. ojoj.. endast 2 år kvar att skaffa sig ett liv. Man blev ju väldigt påmind om hur ensam man var när det var alla    -dag i tisdags. Jag hade bokat tvättid, men kände att så tragisk kan jag verkligen inte vara.. så jag avbokade.. ett gäng från jobbet skulle iväg och fika.. men miss B blev tragisk ändå.. hon somnade på soffan kl 19:00 hmmmm är det okej att skylla på åldern??? om inte så skyller jag på att jag hade en skit dag på jobbet, och stressade ihjäl mig så jag dog när jag kom hem. helt giltigt tycker jag. Och eftersom jag ändå va singel denna skit dag så kunde jag ju lika gärna sova bort den.


Nåja.. tillbaka till födelsedagen.. den började verkligen bra..

 Det här paketet låg på min kontorsstol när jag kom på morgonen     och den här bilden satt på dataskärmen. Härliga kollegor man har.. så där borde ju alla fredagar börja tycker jag. Sen när jag jobbat färdigt skulle jag hem o möta upp mina päron som kom på besök över helgen.


Jag fick 2 blombud.. av 2 underbara människor..  Den här fick jag av min kära lilla syster   och den här buketten fick jag av finaste Per... 

Man blir så himla glad av blommor.. Det borde man också få oftare.. eller hur.


Framåt kvällen bjöd jag på tårta.. dock hade jag inte gjort den själv.. men jag valde ut den och bar hem den alldeles själv. Hallon- och blåbärstårta..     God så in i bängen va den.. *mumma*

Hade en bra födelsedag, även om den var väldigt lugn.. är ju inte van vid att ta det så lugnt... men men  

Får ta igen det senare.. vilket jag säkert lär göra.


Nu väntar jag på min kompis N, som ska komma o mysa med mig i helgen.. så trevligt. Är ju allt för långt mellan gångerna som hon o jag ses tyvärr.


Ha en bra helg ni med.. för det tänker jag ha!


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards