betty

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Bettan - 24 februari 2012 15:10

Herrejösses vilket förkylningsvirus jag åkte på.. 

Trodde ärligt talat att jag skulle dö natten till måndag.. hostade så jag nästan spydde.. och ja.. jag ska nog inte vara så ingående i mina detaljer för de va verkligen äckligt. Så jag sjukskrev mig på måndagen, iförhoppning om att jag kunde återgå till jobbet åtminstone på onsdagen.. men febern och hostan gav aldrig med sig. Totalt utmattade och överkörd av förkylningen, fick jag inse mig besegrad och acceptera faktum om att jag skulle bli hemma resten av veckan. Har knappt kunnat äta någe pga illamående.. huga, idag är första dagen som jag har kunnat äta lite mer än bara nyponsoppa och vatten. Usch jag önskar verkligen att ingen ska behöva uppleva detta. Fick utskrivet lite hostmedicin, som är väldigt bra. Så nu kämpar jag för att bli frisk och kunna gå till jobbet på måndag igen. Tydligen har det varit många på jobbet som också varit sjuka, tycker synd om alla som fått jobba häcken av sig för att lilla miss B varit borta en hel vecka. Men det är ju bara så att Miss B stannar ju inte hemma i första taget, så detta var verkligen bevisligen välbehövt. Nu behöver jag ju inte vara borta nå mer från jobbet.. för nu har jag gjort mitt när de gäller att vara sjuk.


Från sjuksoffan smider jag planer om min brors stundande examen i juni, jag är så stolt över honom! Nu ska jag fortsätta kurera mig o sedan se på några avsnitt av Rederiet.


Hej på er!


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards