betty

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Bettan - 10 mars 2013 00:14

Well hello there!


Ja, nu mina vänner är vi inne i mars månad... en vårmånad enligt många.. men enligt mig så snöar det inte eller är kallt på våren.. så njae.. det är inte riktigt vår ännu.


Förra helgen var 2 av mina bästa vänner här o hälsade på, man får så himla mkt energi av sånt.. men som vanligt så sprang helgen iväg.. tyvärr.. önskar att vi inte bodde så långt ifrån varann.. vill ju så gärna kunna hänga varje helg.. men den tid som vi hann o ses, var guld värd.. ni är guld värda.. jag är så otroligt lycklig som har så underbara vänner. Mina vänner är vänner som alltid finns där, trots att vi inte ses så ofta, så känns det som att vi känt varann hela livet.. ni finns där när jag behöver det som mest och som minst! jag älskar er mer än hela världen....


Ikväll har jag varit på mello fest... väldigt trevligt.. lite middag och sedan melodifestival... men som alltid när man ska äta så där sent, så blir det stopp i magen för alkohol.. och när alla andra gick på krogen så gick miss B hem.. kanske man ska säga för engångs skull...(samlar vuxen poäng där..) annars brukar jag vara den som går sist hem. Men ikväll/ natt är jag den första hemma.. känns rätt skönt ändå måste jag säga. Synd bara att man inte hade nån där hemma som man kunde krama om när man ska somna. Men men... man kan ju inte få allt här i livet. Jag är glad att jag har underbara vänner som gör mig glad.


Okej.. nu ska miss B lägga sig och nyktra till så jag kan vakna pigg imorrn...


With Love


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards