betty

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Bettan - 18 mars 2013 17:06

Wow... nu är de snart vårdagjämning... såå skönt!! närmare bestämt på onsdag.. konstigt de där med att natt o dag är lika långa.. jag menar.. dygnet är ju fortfarande 24 tim. Eller så é de jag som tänker konstigt.


Nåja.. det har varit rätt mkt senaste tiden tycker jag.. och jag har blivit sjukligt trött på dagarna och kvällarna. Det kan inte va bra o va så trött.


Förra helgen var det ju mellofestival... Lill Robin vann.. ja, det förtjänade han ju.. trots att jag röstade på Yohio. Helgen som var så hade jag verkligen längtat efter en luuuugn och skön helg.. Men jao... de kunde ju jag se mig i stjärnorna efter. Blev ett litet galet äventyr... men jag ångrar inte en sekund!! mer galna äventyr till miss B... jag är så galet less på att livet alltid går på rutin.. jobba, äta och sova.. på tok förlite ävntyr o trevligheter.. men nu é ju våren påväg, så vi får hoppas på att de blir lite nya rutiner här.. För livet kan fan inte bara gå ut på att jobba, äta och sova.. och sen dö... då är det ju inte ens värt det!!


Nästa vecka är det Påsk... den är tidig iår och jag får besök.. och de bästa é ju att jag bara jobbar 2 dagar. Loveli!!


Nåja.. nu måste jag ta hand om mitt hem, som jag missade att göra i helgen.


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards