betty

Alla inlägg under maj 2011

Av Bettan - 8 maj 2011 09:22

Oj, det var oförskämt längesen jag skrev nu.. hur ska jag kunna sammanfatta allt?! gör ett försök..


Påsken var stressande men mysig ändå, lite trist att jag åkte ifrån sommarvärmen här i gävle, till kalla norrland. Men men. jag fick träffa när och kära, fick mig en ny frisyr och andas lite friskluft.


Sista april va även den tokmysig, min bästa vän A kom hit till gävle och vi gick ut både fredagoch lördag, jösses va roligt vi hade. Annars så har jag jobbat och jobbat. Min dammsugare svek mig, så mitt hem ser ut som jag vet inte vad... *inte okej* vågar inte ta hem nå folk hit. Kanske nån kan donera en till miss B?! eller så blir de väl till o köpa ännu en ny. Nedrans.


Igår var det corusing i stan, en massa folk och raggar bilar... jag och mina underbara kollegor va ut och käka middag på restaurang "helt enkelt", kan ju säga att jag fick paltkoma 2000... huga huga. Men gott o trevligt var det. Va lite sommar känsla igår när jag gick hem från restaurangen, raggarbilar och ljumet i luften... fick mig att längta ännu mer till sommaren. Loveli!!! idag funderar jag på om jag ska ta mig råd att köpa en dammsugare eller om jag ska vänta ett tag till... ja, vi får väl se... men här näst blir till o sätta sig på balkongen o sola!


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards