betty

Alla inlägg under november 2011

Av Bettan - 6 november 2011 21:15

Hej hopp!


Miss B is back...


Ja.. jag vet att det var längesen jag bloggade nu.. men shit alltså.. mitt liv har varit en berg och dalbana hela oktober månad så jag har helt enkelt varit för knäckt att kunna blogga.. trots att jag har gjort en del. Men nu ska de bli skärpning på det.


I helgen har jag ialla fall varit hemma i norrland i hela 3 dagar. I fredags var jag och träffade min bästa vän M i ö-vik.. och hennes supersöta bebis.. åhhh så sugen jag blev på honom. Kunde inte hålla mig ifrån honom. Han var ju så himla gullig, och nöjdare bebis har jag aldrig träffat.. *Vill också ha* sen fick jag träffa hennes andra son också som även han är supergullig

Sen på kvällen var jag med familjen på högakusten Hotellet och käkade tidig farsdagsmiddag.. åh va pappsen blev nöjd..

På lördag var jag ner till Birsta köpcentrum.. där jag även träffade på lilla syster.. Hittade lite smått o gott till hemmet.. de ska bli så fint här hemma till julen ska ni se.

Idag så brummade jag hem till gävle igen.. halv 12 var jag tillbaka, då blev det storhandling med finaste A och sen när jag lämnat tillbaka bilen blev det lunch/middag med finaste fröken P på MAX!! ÅÅÅhhh så gott de var... tur att jag inte bor så nära max så det inte blir så himla ofta. Och sen har jag packat upp allt och efter de fick jag mkt trevligt spontanbesök av A.  Sånt gillar vi! Imorrn är det måndag igen, och en ny vecka är på intåg. Hoppas på lite nya äventyr.


Just nu är jag rätt trött på ögat.. så man kanske ska gå o lägga sig..


/Miss B 

Ovido - Quiz & Flashcards