betty

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Bettan - 4 mars 2011 23:11

Så har ännu en vecka passerat.. eller ja, kanske två till och med.. kommer inte riktigt ihåg sist jag bloggade. Har bokat tid hos naprapat för första gången i mitt liv... undrar just hur det ska gå. Hon kanske knäcker mig totalt   


Nåja.. igår va jag och fika med två arbetkamrater, och helt sonika så ser vi en polisbil som stoppade en ung kille o hans bil. Jösses om vi blev nyfikna på vad dom talade om. Grabben fick visa hela bilen... och ne, tyvärr fick jag ingen bild på det hela. Jag satt o hoppades på att dom skulle plocka killen, hade ju varit lite spännande. Men vad skulle dom göra av hans bil?! vad gör poliser med andras bilar... det undrar jag. Måste nog ta o fråga mina snutkompisar.


Imorrn ska jag ut på o käka middag samt göra ett studiebesök på heartbreak, en krog här i gävle.. hoppas jag slipper alla "brats" och "pappa-betalar-brudar". Jösses.. dom tål jag verkligen inte. Nog för att jag är glamour, men tror inte jag skulle plats på strueplan med alla backslickers.


Måste bara få gnälla lite... men nu är jag så satans less på att vara singel.. vill ha nån att komma hem till, nån som vill krama om en hur man än är. Nån att mysa upp i soffan med på fredagskvällarna, som håller om en om natten. När F*n ska denna någon komma?!!! är de inte dags nu...


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards