betty

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Bettan - 31 mars 2011 17:54

Ojoj.. nu hag jar blivit fullständigt addicted till tre kronor serien... alltså ni vet den första serien av dem alla på 90-talet. Nu tänker ni säkert "shit, vilken tönt" men ja.. jag får väl ta det.. men det är så jäkla mkt skit på tv nu förtiden att jag orkar inte se allt sånt. Så därför kör jag lite NOSTALGI! loveli.. tre kronor är ju en stört skön serie. Nöja.. nu har jag avslöjat hur töntig jag kan vara och jag TAR DET!


Nu är våren här, på vägen hem idag såg jag att både snödroppar och krokusar *VÅÅÅRRR* kanske borde ta ett våryl som ronja brukar göra =) Idag har det pratas om rabatter o frön.. så jag blev så himla inspirerad att jag nu bestämt mig för att investera i lite frön. Tummen upp!    Längtar efter min cykel... så jag hoppas att min kära bror har fixat den lagomt till att jag kommer hem om 2 veckor. Förstår ni! jag ska äntligen åka hem.. o en hel vecka dessutom, eller ja de blir ju till o med 1 v och 3 dagar. sååå skönt. Har inte varit hemma sen jul. Så de blir till att mysa med familjen, hälsa på släkten och umgås med underbara vänner och sist men inte minst, Fira min kära bror som fyller 30!!


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards