betty

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Bettan - 19 september 2012 18:42

September är snart slut och hösten är här på riktigt, det är friskare luft och lite kyligare när man cyklar till jobbet på morgonen... Man får svårare att kliva upp på morgonen eftersom det är mörkare... ja, det är ju faktiskt snart jul, helt galet alltså!


Idag fyller världens bästa A 28 år.. Hipp hipp hurra till dig min finaste och bästaste vän.

Annars så rullar dagarna på.. vissa sämre än andra och jag undrar när nått roligt egentligen skall hända??!!

Började ju veckan med att få vet att man har ändrat reglerna för när man blir inlasad.. från 2 år till 3 år.. hmm Grattis Miss B! du behöver endast jobba ett år till för att få en fast tjänst.. så jävla surt.. jag som (enligt dom gamla reglerna) endast behövde 2 veckor till efter sista nov.... när ska detta ta slut???!! är man dömd till att vara den eviga vikarien... i guess..


I fredags så va jag och fröken P och såg Hamilton.. oj va bra den var... faktiskt mkt bättre än den första tycker jag..


Nåja.. annars så väntar jag fortfarande på mannen i mitt liv.. och han verkar ha gått vilse..jag som trodde att alla hade gps nu förtiden... hmmm


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards