betty

Alla inlägg den 2 november 2013

Av Bettan - 2 november 2013 19:14

Jo ni... nu är det 3 veckor till 1 adevent och snön har inte ens visat sig. Men just idag är det 100 dagar tills lilla jag fyller 30 år.. ska man   eller   ... de vet jag inte riktigt ännu..

Folk säger ju att det är så stora förväntningar på en att man måste ha fest när man fyller 30. Men vet ni vad.. jag förväntar mig att mina vänner kommer att ordna med en surpriseparty.. för varför ska jag som fyller år, behöva grejja med det.. tycker faktiskt att folk som verkligen tycker om mig som sin vän borde vilja fira med en alldeles speciell fest bara för mig.. för att visa hur mkt dom uppskattar mig. Jag begär inte en massa presenter, utan bara att få umgås med mina vänner under en trevlig tillställning. Så till alla er där ute.. dags att börja planera.. jag har ju gett er lite extra tid att planera eftersom jag åker till Indien... så det är väl perfekt.    så vi ses där på arlanda när Fröken A och jag kommer hem igen. Wiiiee! så nu räknar vi ner..


Det är ju många tankar som spinner runt när man sa ta ett steg upp till 30.. hur mkt har man hunnit med på dessa 30 år?! eh.. känns inte som mycket alls.. och att man dessutom är singel gör ju inte livet lättare.. Det är den berömda krisen.. vi får väl se om man överlever den.


/ Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards