betty

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Bettan - 1 juni 2014 12:06

Så var helgen i norrland över.. den har dominerats av regn, men det gav även en väl behövlig vila. I torsdags så hjälpte jag pappsen att måla hans fina carport som han byggt. Gick alldeles utmärkt! Trots att man är kort som en hobbit.. men det är ju därför det finns stegar. Sen rensades jag lite i rabatten och bara njöt av den norrländska luften. Jag var ute från 8 på morgonen till 19 på kvällen. Sånt händer ju inte när man bor i staden. Skönt! Igår var jag på en rejäl 30-års fest! Min fina och bästa vän fyllde år och hade ett redigt kalas. God mat, tipsrunda och lekar och underhållning. Tack för att vi fick konma o fira dig finaste vän! Nu sitter jag på ybuss påväg söderut, eftersom tågen står stilla här i norrland. Det är jag inte allt för glad åt. Drygt och trångt att åka buss. Nåja.. summa summarum, en bra helg med mys hemma hos familj och vänner.
Vi hörs!
/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards