betty

Alla inlägg den 26 mars 2017

Av Bettan - 26 mars 2017 20:17

När jag vaknade imorse, blev jag förvånad över att jag sovit ända till halv 10.. det brukar jag aldrig göra, men så kom jag på att det är ju sommartid nu, denna tidsomställning har berövar mig på en hel timme.. och dagen bara flög iväg. Helgen är snart över, och imorgon är det dags att jobba, och sen åker jag till 08-land för lite utbildning.. vilket påminner mig om jag jag borde packa väskan innan jag lägger.. *pust och stön* har fortfarande inte fått helt klart i lyan.. denna flytt har verkligen dragit ut på tiden och min energi.. saknar mina vänner i Gävle ? en av dem var o hälsa på mig förra helgen, de va supermysigt..
Saknar katten.. gunvald, han är hemma hos mina päron, eftersom jag ska iväg i veckan.

Nåja.. lär väl gå och packa den dära väskan.

/Miss B

Av Bettan - 26 mars 2017 01:28

Så är en ny vecka över.. men en bra sådan! Jacka trivs verkligen på mitt nya jobb, mina arbetskamrater är fantastiska och stöttande. Dom underlättar verkligen min vardag, och dagarna går så snabbt. I veckan blev jag utnämnd till positivitetsbassadör i mitt lag.. vilket känns som ett heders uppdrag.. och ganska ironiskt, medtanke på att min gamla chef ansåg att jag var väldigt negativ och spred negativ energi på arbetet.. lär väl säga att hon är nog den första och har förhoppningsvis den sista som säger att jag är negativ.. eftersom alla mina vänner höjer sina ögonbryn gör ett sådant påstående om mig. Alla som känner mig vet att jag är en positiv person och försöker att göra allt för att peppa mina arbetskamrater. Men men.. min gamla chef hade inte intresse av att lära känna mig mig som medarbetare eller att se mina insatser på arbetet... ni kan ju alla förstå varför jag slutade pga henne.
Jag trivs på mitt nya jobb och jag har inte längre "söndags-ångest" utan jag ser framemot att få träffa mina kollegor.
Igår lämnade jag lill katten gunvald hos mina päron eftersom jag ska på utbildning till veckan. Så idag har jag stor handlat och försökt att få ordning i lyan.. börjar faktiskt att likna en bostad. Inatt stället vi fram klockan en timme.. för det är äntligen sommartid!!! Hurra!!

/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards