betty

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Bettan - 1 december 2011 17:17

Ojoj.. idag är det första december.. kan ni förstå.. och det finns ingen snö ute   lite deprimerande är det ju.


Nåja.. idag har miss B "the hurricane" varit lös.. elller nja.. kanske ingen orkan.. men ett jäkla åskmoln har jag varit idag. vaknade på morgonen o kände.. det här blir ingen bra dag. Och mkt riktigt har varit på riktigt dåligt humör. Usch.. det enda jag ville va att få stänga in mig i sovrummet och dra hela täcket över huvudet. Hoppas på att morgondagen blir bättre.. för då é de ju faktiskt fredag.


Nåja.. idag är de ju som sagt 1 dec och julkalendern drar igång på tv.. men som alltid så bojkottar miss B den, eftersom svt varje år lyckas att bli sämre o sämre. Så jag kör sunes jul som alltid.. och därför mina vänner, så tänker jag dela med mig av den varje dag här fram till julaftonen.. The BIG day!

Så håll till godo sune lovers!


 


I helgen ska jag ge mig på det stora projektet att göra knäck.. för första gången i mitt liv... undrar hur de ska gå..


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards