betty

Alla inlägg den 31 december 2011

Av Bettan - 31 december 2011 14:00

Happy Crazy New Year på er bitches..


Tänkte väl försöka sammanfatta detta år på något sätt.

2011 är året då miss B gjorde Gävle osäkert med hela sin tillvaro, men fick även äran att jobba med underbara kollegor, som blivit nära vänner. Helt Faboules!! Jag hade 3 veckors semester, gött, även om det inte var i sträck. Min bror hann fylla 30, helt sjukt.. vilket innebär att jag snart själv är där  

Det är även året då jag skrattat hysteriskt mkt åt allt och alla försökt att lära gävlebona lite norrländska. Måste säg att jag har lyckats rätt bra ändå.. bl a säger dom Olles om oleary´s trots att det finns en restaurang som redan heter Olles.. haha. Med stolthet kan jag åt deras vägnar säg att dom blivit anhängare till Miss B the greates.. *skrattar hejdlöst* (Var får jag allt ifrån?!)


Det är även året då jag åkte till turkiet med min lilla syster en vecka, vilket var härligt.. dock trist att jag inte fick något svenskt midsommarfirande. Men sol och värme fick jag och min alldeles egna OnePiece, som jag älskar över allt annat (förutom mig själv då). Men det var även då som jag tappat lite av kontakten med lilla syster, vilket känns trökigt. 

Mkt har hänt under året, jag har blivit ett mer självständigare jag och ja.. hemskt att behöva säga de, men något bittrare har jag blivit. Faktiskt, mer bitter och kritisk till folk. Så 2012 möter en tuffare och bittrare miss B som drar fram som stormen dagmar. Eller som mitt ex F sa " du är som ett X2000 tåg som bara gasar på, ingen jävel hinner med att reagera".. hmm va han nu menade med det, men han sa det med en negativ ton kan jag tillägga. 


Jag brukar alltid säga att nästa år kommer att bli mitt år, men iår säger jag inte det. Jag väntar och ser vad 2012 har att komma med. Men rätt oh slätt, jag är rätt nöjd med 2011, det har flytit på relativt smärtfritt och jag är så underbart glad för mina nära och kära som alltid finns där. Dock är jag väldigt missnöjd med relations fronten som har varit torrare än fucking Sahara... vad händer?! ska det aldrig vända... nåja, den som lever får se.


Nu inväntar jag min bästaste vän A som skall komma hem från jobbet om en stund. Då börjar fixandet och festandet för att fira in det nya året. Så jag hoppas att alla ni andra från en helt crazy kväll, precis om jag kommer att få, för trots allt så blir det ju var man gör det till. Och om ni har tur, så får ni kanske höra vad som hände mig under min galnaste kväll. Men Massa kärlek till er alla från lilla Miss B


GOTT NYTT ÅR!  


/Miss B 

Ovido - Quiz & Flashcards