betty

Direktlänk till inlägg 21 december 2011

Hunnit med en hel del

Av Bettan - 21 december 2011 15:26

Hej hopp! nu börjar det närma sig... 


I måndags ver det tänkt att vi skulle få besök.. men besök var tydligen sjuka... (men antagligen friska nog för att gå på julbord på tisdagen) hmmm nåja.. så jag och mina päron packade in oss i bilen och styrde kosan mot Kramfors! för där bor nämnligen världens bästa moster!   hon är så himla snäll och rar.. synd bara att vi träffas så otroligt sällan. Hon har skaffat sig en fin liten pudel, som heter Bilbo, super söt och snäll hund. 


Igår tisdags var mammsen och jag till Birsta city.. skulle vilja påstå att det är norrlands största handlingsplats.. bävade för alla människor som skulle vara där och handla.. men till min förvåning så var det inte så mkt folk... men vad gjorde alla bilarna där då?! hmmm nåja.. nöjd över detta var jag. Träffade arbetskollegan A där också.. mkt trevligt!  Hittade grejerna som jag skulle ha och sedan for vi hem. På kvällen kom bästa N, och käkade middag och sen masserade hon min ömma kropp... huuu den var verkligen öm! Därefter blev det lite glöggmys.


Inatt kom världens bästa bror hem efter att ha jobbat där hemma i umeå. Så himla roligt att träffa honom.. det är ju alldeles för sällan det med.  


Idag har jag varit och hälsat på mormor och morfar.. mysigt värre.. även dom träffar jag för sällan. Dom är ju så underbara och vi skrattar hela tiden.   så nu har jag egentligen inga fler måsten som jag bör göra.. jag har hunnit med att träffa de som jag typ aldrig träffar och jag är klar med mina julklappar. Så nu väntar jag på tomten och sedan på en underbar juldag som skall spenderas med dom bästa av de bästa vänner man kan ha. UNDERBART!


/Miss B  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 30 mars 2017 17:58

Tillbaka från 08-land.. vilken resa må jag säga.. jättebra utbildning, men allt runt omkring som kunde gå fel gick ju fel.. de började när vi checka in på hotellet.. first hotell kungsbron.. då vi insåg att våra rum låg i källaren ? de va dessutom sv...

Av Bettan - 26 mars 2017 20:17

När jag vaknade imorse, blev jag förvånad över att jag sovit ända till halv 10.. det brukar jag aldrig göra, men så kom jag på att det är ju sommartid nu, denna tidsomställning har berövar mig på en hel timme.. och dagen bara flög iväg. Helgen är sna...

Av Bettan - 26 mars 2017 01:28

Så är en ny vecka över.. men en bra sådan! Jacka trivs verkligen på mitt nya jobb, mina arbetskamrater är fantastiska och stöttande. Dom underlättar verkligen min vardag, och dagarna går så snabbt. I veckan blev jag utnämnd till positivitetsbassadör ...

Av Bettan - 21 mars 2017 20:52

Länge sedan sist nu.. och det har ju sina olika anledningar.. när man kämpar och kämpar så hinner man inte riktigt stanna upp och reflektera, vilket man egentligen borde.   Men.. jag har alltså flyttat upp till norrland, har ju alltid varit en no...

Av Bettan - 21 augusti 2016 20:30

Så var sommaren över med stormsteg.. jag har nu haft 3 veckors semester.. dock inte i följd, utan fick dela upp det. De 2 första veckorna spenderades i ett fantastiskt soligt norrland…                 Och den sista veckan spendera...

Ovido - Quiz & Flashcards