betty

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Bettan - 1 november 2010 18:23

Åh vad jag är trött... var 1½ timme på gymmet idag.. o det känns att det inte blev så mkt gym förra veckan.  va lite segt må jag säga.. men men det gick lysande än då tycker jag.

Sen var jag in på stan till mn kära lilla  syster i butiken.. va in där och köpte en present eftersom jag ska på födelsedags fika imorrn. Så det var kul att se syster " in action".


Idag fick jag en inbjudan till en inflyttningsfest i S-vall. Dock tackade jag nej till förmån för andra. Eller kanske mest för min egen skull. Jag vet ju själv att sprit och känslor inte är bästa vänner direkt. Men men.. hade ju varit kul att gå dit, va längesen jag träffade dessa sköna människor.. saknar dom faktiskt.

Nåja.. jag ska ju till umeå i helg och eftersom jag inte har förmågan att klona mig sjäv så åker jag faktiskt till umeå. *Längtar*


/B

Ovido - Quiz & Flashcards