betty

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Bettan - 9 november 2010 21:13

Återigen har jag haft en fantastiskt mysig helg... Hemma hos C i Umeå.


Det var längesedan jag var i umeå nu.. men jag återvände. Hade dock glömt hur dyrgt det var att åka buss.. samt hur trångt det kunde vara när alla åker på en helg. Nåja.. jag kom fram och mötte upp C på gamla kära ica.. sen gick vi hem till henne, dumpade lite grejer och ner på strömpilen för att gå på boa.. där hittade vi några drycker som vi skulle inta vid fredagskvällens festligheter. Trevlig förfest, sedan hamnade vi på allstars... grymt roligt där.. dock var åldern där kanske något låg för att en gamal lady som jag skulle kunna hitta nått.. Lammkött vill man ju inte ha.. "been there, done that" ne.. usch för lammkött! dom är alldeles för förvirrade för mig.


Nåja.. lördagen vaknades bakis, och halv stel eftersom vädringsfönstret tydligen varit öppen hela natten. Typiskt! nåja.. vi tog oss ner och jag fick gå in i min favorit affär MAKE UP STORE! som jag längtat efter den. där efter blev de middag på oleary´s och sedan bio ---> Hämnden. Det var en knasig men bra film.


Mycket myket härlig helg med C. Har alltid så roligt i hennes sällskap, och vi har alldtid mkt att snacka om.   


Så tack gumman.. vi ses snart igen!


/B

Ovido - Quiz & Flashcards