betty

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Bettan - 25 november 2010 06:26

Oj hörrni! nu var det längesen jag bloggade... sitter på tåget som skall ta mig till Uppsala och sen buss till Norrälje.. Ska på arbetsintervju på sjukhuset där. Det blir en lååång dag idag, klev upp 03:30 för att hinna fixa mig innan bussen gick 05:05 *gäsp* och om när väl inte hemma förän 22:30 ikväll. Eftersom jag inte varit i norrtälje tidigare ska det blir intressant o se om jag hittar fram.


I övrigt har det väl inte hänt så mkt.. snön har vräkt ner och kylan har kommit. tränar när tillfället ges och är allmänt odräglig :-)

I söndags var jag i birsta och träffade på en kär gammal vän. Dock hejjade jag inte då han jobbade och det var fullt i folk i butiken. Men nästa gång så hejjar jag. Sen såg jag även de två människor som jag helst av allt inte ville se/ träffa. Fick panik och ja...  har i alla fall lärt mig att inte åka till Birsta på en helg, eftersom alla är lediga då.


Nåja.. ni får väl en up date om hur det gick på intervjun när jag sitter på tåget hem


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards