betty

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Bettan - 3 november 2010 21:34

Hade planerat att träna idag.. men vaknade efter en väldigt dålig natt sömn, så ne, var inte särskilt pepp på att träna. Idag har varit en sån där jobbig dag.. när alla tankarna bara snurrar och man tänker tillbaka... Önskar att någon hade varit här och kramat om mig och sagt " det löser sig snart ska du se..." men ne.. det var jag mot tankarna och världen. Eller ja.. kanske inte världen, men tankarna ialla fall. Och dom är ju nog jobbiga när de väl sätter in.


Så det blev en lugn hemma dag där jag gick runt och bara "var". Jag fick ialla fall ihop en av mina berömda lasanger.. och då ska jag tillägga att jag gjorde min egen Bechamél sås... *mäkta stolt* jag som inte alls kan göra sås.. eller ja, en påse med knorr såsblandning och lite vatten eller möjlk, det är väl de jag klarar typ. Men Det blev en jäkla god lasange, med sallad och tzaziki eller hur fan de stavas. Och ett glas vin på det. Allt detta resulterade i en paltkoma som hette duga och jag fick jätteont i magen. Så imorrn måste det tränas stenhårt... ingen rast o ingen ro.


Nåja.. man kanske ska lägga sig snart så man får ett slut på denna dagen.


alltså, jag skulle vilja göra mig hörd på nått sätt, men jag vet inte vad jag ska säga.. så därför säger jag inget alls.


/B

Ovido - Quiz & Flashcards