betty

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Bettan - 11 november 2010 22:38

Okej.. idag var det alltså invägning och inmätning på gymmet...


Jag tog mig dit trots en rejält hal väg och jag var väldigt nervös över att kanske hälsa på Mr dike... men det slapp jag som tur var.


Gymmet gick grymt idag.. tror dock att jag sträckte mig lite på baksida lår. Men det överlever jag nog.

 Så... resultatet då? hmm ja en månads träning gav resultatet: -2,5 kg samt -16 cm i midjan... inte dåligt må jag säga... är rätt stolt. Så nu är det bara att fortsätta, och inte falla för all julmat som kommer med stormande steg... man får äta måttligt och nyttigt (om det nu går, när det gäller julmat) hmmm ja, det ska nog gå.. man får tvinga sig.


Men, jag är nöjd! och kommer vara slimfit beach 2011!


/B

Ovido - Quiz & Flashcards