betty

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Bettan - 29 november 2010 19:17

Idag kom N och hämtade mig vid 09:00 då var det dags för en tur o retur resa till Birsta.. det skulle inhandlas julegåver... Väl framme 09:40 insåg vi att endast ikea hade öppet. Och.. vi börjar med en fika, sedan en tur på ikea. Därefter tog vi oss an Birsta City huset. Jag kan ju säga att jag endast fick med mig en julklapp hem... nåja.. jag hittade en massa annat som jag är stört nöjd över. jag ska visa..

Klänning.. fast i champange färg... mkt nöjd



Och dom här underbart söta skorna.. som bara stod där i affären och ropade ut till mig *KÖP MIG!!!* så gulligt att jag inte kunde motstå...



Och den här dösnygga och sjukt varma koftan... I just love it!!



Det är kärlek på hög nivå må jag säga.. jag är mkt nöjd och ja.. de lär väl bli en sväng till om jag ska få till dom sista julegåverna...



So long!!


/B








Ovido - Quiz & Flashcards