betty

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Bettan - 2 januari 2011 10:49

Så var det ett nytt år, och jag har bestämt mig för att inte ha lika höga förväntningar som jag hade förra året. Man blir ju bara besviken ändå.


Det nya året firades in i sthlm, men 4 andra härliga brudar.. Det blev en fartfylld fest som höll på långt in på småtimmarna. vi kom i säng kvart över 5 på morgonen. 5 timmar senare vaknade både jag och A med en härlig huvudvärk och bakisheten var ett faktum. Men det skulle städas o diskas innan vi lämnade L´s lägenhet. Sagt o gjort..gick ju rätt smidigt ändå. Väl hemma hos A så lämnade vi inte soffan för en sekund.. förutom när vi skulle köpa mat. Senare på kvällen kom L hem till oss, vi såg på film hela dagen och somnade vid halv12 ungefär. Idag jobbar A och jag ska åka hem till Gävle igen. För imorgon är de dags för arbete igen. kanske ska jag åka titta på en lya idag.. får se om jag orkar.


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards