betty

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Bettan - 10 januari 2011 17:15

Idag är det precis en månad tills jag fyller år.. och kan ni tänka er... fortfarande ingen ångest.. kanske beror de på att jag har så mkt annat i huve, eller att jag helt enkelt inte orkar. Va vet jag.. men de känns skönt att inte ha nån ångest ialla fall. Ska berätta för er att när jag skulle fylla 20 så trodde jag allvarligt att jag skulle dö... men jag vaknade upp på min 20-års dag och tänkte för mig själv "jag lever..." så det kan gå.


Idag har vi fått en ny AT... kul, jag var fadder till henne när vi läste i umeå. Fick även veta att jag fick min lägenhet som ligger på brynäs... min blixtsnabba tanke blir då " är det okej att bo på brynäs när man håller på timrå??!!" slutar väl med att jag inte kommer våga att gå utanför dörren... fast o andra sidan.. det är ju inte så att det står skrivet "timrå" i min panna. Så jag vågar nog.


En rolig sak som händer är att min älskade och underbara lilla syster kommer till mig när jag fyller år... vilket känns gött! jag slipper äta tårta i ensamhet. det blir tokbra.


Ikväll ska jag våldgästa T, va längesen vi sågs nu... men de blir skoj! Annars så rullar de på alltihopa.


/miss B

Ovido - Quiz & Flashcards