betty

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Bettan - 5 januari 2011 16:59

Döm om min förvåning när jag såg att bocken var borta imorse.. min spontana tanke var att han har rymt.. Men vart kunde han ha tagit vägen??... alldeles ensam. Sen tänkte jag för mig själv, att han lixom andra bockar sticker när det passar utan att säga till om det... och man lämnas kvar med frågor.

Dock fick jag imorse höra att dom tagit bort honom för dom hade inte ekonomi för att ha en vakt där. Och min kollega sa till mig, att jag fick vara med om första året då den inte brunnit.. samt att bocken var känd i över 100 länder.. förstår ni.. inte bara en rikskändis, utan en världskändis. Så jag kan tänka mig att kändisskapet blev för mkt för honom så han gick under jorden för att göra en lysande entré nästa år igen. Då har nog Gävle kommun råd att anlita hans bodyguard igen. Kan tänka mig att en sådan kändis har dyra bodyguards, eller va tror ni??


I övrigt så smärtar kroppen lite här o där, sängen är ju inte den bästa och inte kuddarna heller.. men jag ber till buddha varje dag om att jag ska få den där lyan som jag står först i kö på. Dock grep paniken till idag, tänk om jag inte får den.?!!! man blir ju lätt lite paranoid eller va de nu heter när man är panikslagen. Men Buddha han leder mig på rätt spår *ler*


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards