betty

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Bettan - 31 januari 2011 19:37

Känns som om jag har packat up o packat upp.. men de tar ju aldrig slut... varför har man så jäkla mkt grejer??!!! jösses..


Igår såg jag filmen "I rymden finns inga känslor" den va riktigt bra må jag säga... En bra söndagsfilm! kan jag rekommendera


Idag har jag provat gymmet på jobbet.. o jäklar va jag körde... helt slut.. men sjukt nöjd.   och jag måste ju erkänna att jag såg en o annan smällkaramell där också   men jag va ju som sagt där för o träna *ler*


Idag hade vi ett intressant samtalsämne på jobbet.. födelsedagar.. och helt sonika så insåg jag att jag faktiskt fyller år nästa vecka    hur kunde detta hända... jösses, jag hänger inte med alls.. huga. Nåja, men det betyder ju att min kära lilla syster kommer ner snart.. så underbart roligt   som jag saknar henne.


Nåja.. nog om detta.. nu ska jag nog ta o varva ner i soffan innan jag slocknar i sängen.


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards