betty

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Bettan - 4 januari 2011 17:32

eller ja.. dejt o dejt... de va han och jag och alla andra i teamet.. en så kallad rondmöte. Men för mig var de bara han och jag, jag är rätt säker på att de va så för honom också    för man är ju så jävla snygg och oemotståndlig   

erhmm... Estoy mucho loco... alla ni som verkligen känner mig vet ju att jag är lite smått galen.. och gärna skildrar situationer på mitt sätt, för då blir allt så mycket roligare  *skrattar*


Nåja.. inatt har jag knappt sovit nått alls.. slocknade som ett jäkla ljus på kvällskvisten, vaknade panikslagen på 24 och trodde jag hade försovit mig, så efter de var det ju totalt tji att somna.. så jag låg på aga och kollade på klockan varje timme. KUL!! eller inte.


Var tvungen att springa in på make up store idag då min foundation tagit slut igår.. kan ju för tusan inte gå runt o se ut som ett lik när man har en snygg AT-läkare på avdelninge.. ne, huga.. det kan inte Princess göra. Är man tipp topp i övrigt ska väl fejset också vara det. Idag gick svarstiden ut på lägenheten, så jag hoppas att jag får den.. för jag måste flytta NU!! Hoppas dom ringer imorrn.


På jobbet har vi Calicies..lagomt kul när man är en sån där.. hmm vad heter de.. brukar ju alltid kalla min bror för de. Nåja.. man känner alltid efter lite extra om man skulle ha smittats och blir panikslaget av minsa konstiga känsla. För er som inte kan sjukvårdsspråk så är Calicies = Magsjuka... virus.. blää sånt vill man inte ha. Nåja.. nu får de vara nog på detta snacket.. annars kommer jag säkert att få det rätt snart jag med.


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards