betty

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Bettan - 28 januari 2011 20:13

Jo... ni läste rubriken... jag.. Bettan.. ska va med på vårruset för första gången i mitt liv    jag förstår att ni lixom jag är hyperförvånade.. Men jag tänkte att i år ska jag göra allt som jag inte gjort förr.. så jag skrev upp mig på listan inför vårruset... sen om jag svimmar o kollapsar på halva vägen är väl en annan sak.. bara jag kan krypa i mål så får jag ju faktiskt en t-shirt där det står att jag varit med. Så.. va fasen. det är bara o görne. Kan ju bli en intressant upplevelse *skrattar* jag som alltid tyckt att vårruset var för "hurtbullar" och i den kategorin tillhör inte jag. jag är nog mer en muskelknutte   


Imorrn kommer mina bröder o D... med mina MÖBLER!!! jag har bott omöblerat i en vecka nu, sovit på en luftmadrass och haft mina balkong möbler i köket för att ha nått o sitta på. Det har ju funkat.. med tanke på att man inte gör så mkt när man kommer hem efter jobbet. Men min trea ekar som bara den... ekot är ju trevligt.. slipper man ju känna sig ensam..     hmmm ni förstår min ironi va.. nåja.. jag överlevde och jag är så himla glad att mina bröder kommer. Dom ställer alltid upp på mig.


I övrigt så händer de väl inte allt för mkt... höll på att svimma i veckan igen.. fattar inte varför jag ska vara så känslig över slangar o blod... huga.. men det snurrade verkligen vill jag lova... Tur att jag inte är ssk. Huga.. Ne, att vara arbetsterapeut passar mig som handen i handsken.


Nåja.. nog om mina tokigheter.. återkommer snart igen


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards