betty

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Bettan - 2 december 2010 14:00

imorse blev jag väckt av telefonen som ringde... dolt nummer.. hmmm tittade på kl och tyckte de va tidigt. Tänkte för mig själv, är de viktigt så ringer dom upp. Mycket riktigt.. strax där på ringde det igen, då svarade jag. Tur var väl de.. det var en arbetsintervju till... i Gävle. Känns mer lockande än norrtälje måste jag säga. Så på måndag blir de till att resa igen. Spännande. Kanske man hinner med att träffa T också. Om Sj behagar att vara i tid vill säga. Och det är ju lite närmare också.


Sen har jag jäklats med SAS, skulle boka resa till sthlm den 26 på deras lågpriskalender. Men allt ska ju inte gå smidigt.. så när "köp medges ej" hade visat sig på skärmen ett X-antal ggr så gav jag upp och ringde. Fick först sitta i telefonkö.. mitt start nummer var 72. 45 min senare hade jag kommit fram, fick vet att man var tvungen att ha tjänsten "verifyd by visa" via banken för att kunna betala med sitt kort på sas hemsida.. men gud så roligt! frågade om jag inte kunde boka resan i telefonen.. men då skulle dom ha 200:- extra?!!!! men va faaan.. här har jag suttit 45 min i kö... det är 45 min av mitt liv som jag slösat på SAS.. men då sa jag att jag fixade det själv. Sagt o gjort.. nu har jag bokat.


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards