betty

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Bettan - 5 december 2010 12:48

Detta känns som världens längsta helg... blir väl så när man inte har så mkt att göra. Dock hade jag en väldigt mysig fredag   Först blev de en panik sväng till stan för att hjälpa mammsen att handla. Sen hem o äta lunch och iväg till stan igen. Hämta upp lilla syster, en sväng på city --> Hellstrands --> hämta nyckel --> arbetsförnedringen. Därefter gasade vi upp till förrådet som förövrigt ligget i ramvik... och innan utansjö säger syster "är de så här långt till ramvik, vart ligger de egentligen?!" och jag börjar skratta.. hon är ju för söt.. hon va helt förtvivlad över att det inte fanns några vägskyltar där de stod ramvik. *skrattar' nåja.. efter många om o men så kom vi dit. och lika snabbt var vi påväg hem igen. Blev ett stopp på gymmet innan vi skulle hem. Eller ne.. blev ju ett stopp på Ica också, där vi hittade några moderniserade nötknäppare. Och givetvis så klåfingrig som jag är så skulle jag ju dit och klämma o känna. Och vips så låg ena delen på golven och den andra satt kvar i min hand. Skyndade mig att lägga tillbaka den delen till dom andra nötknäpparna och sen ilade vi därifrån. Ojoj.. varför ska man alltid ta på allt?!

Nåja.. middag och sen var de ju sagt att vi skulle rensa systers garderob.. men paltkoma och allmänn trötthet lamslog oss och vi såg på sunes sommar istället och därefter blev de den lilla sjöjungfrun *Ler* nostalgi.


En bra fredag med andra ord.

Det kom stört mkt snö igårnatt.. usch, vintern har bara börjat och jag är redan less på den.


Imorrn så ska jag ju ta mig till Gävle.. och jag undrar hur sen jag kommer att vara till den intervjun. Kan ju tänka mig att tåg inte kommer att gå som det ska.


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards