betty

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Bettan - 18 december 2010 17:48

Det är lördag och idag har det snöat "lapphandskar" som vi i norrland säger.. väldigt mysigt. Mina 3 första dagar på jobbet har gått väldigt bra.. o de gick fort. Men oj så trött jag har varit på kvällarna, och sovit dåligt har jag gjort också.. saknar min egen säng och mina attiraljer.


Idag tog jag mig ut på stadens gator för att inhandla julklapp till bror, blev väldigt nöjd även om det inte var det jag tänkt köpa. Så klart så säger jag ju inte vad det är. I veckan har jag ägnat mig åt att hitta en egen lya också, vilket inte verkar helt lätt i den här staden.


På torsdag åker jag hemmåt mot norrland igen, för att fira jul med famijen, förhoppningsvis så hinner jag besöka min andra familj på julaftonen också   


Har sett på handboll, där sverige tog sig till final imorgon.. fantastiskt. sen blev det "ensam hemma- vilse i new york" vilken klassiker.. kanske den bästa av dem filmerna. Nu blir det narnia- prins caspian och efter de en till film. Jag har inhandlat en låda aladdin som jag njuter av.. får mig att tänka på en som jag känner som nästan satte i sig en hel sådan ask själv på en och samma dag... helt sinnes tokigt alltså.. man borde ju få ont i magen?!


Nåja.. nu börjar filmen...


/Miss B

Ovido - Quiz & Flashcards